Sunday, January 8, 2017

Horses are healing


































Horses have always been my big love. It just makes my day to spend a day around them and to feed them. They have such a calming energy like nothing else. I am happy to live in rural France, not too far from the city but not too close either. I just love to be able to spend time in the nature whenever I want. Do you know what I mean?

Kone boli vzdy mojou velkou laskou. Je to to najlepsie stravit den spolu s nimi a krmit ich. Maju taku upokojujucu energiu ako asi nic ine. Som rada ze zijem na vidieku vo Francuzsku, nie prilis daleko od mesta ale zase nie az tak blizko. Rada travim cas v prirode kedykolvek sa mi zachce. Viete co  myslim?

I have missed my time with Isidor.
I have to make more time for riding. New year's resolution! Have a wonderful Sunday all!

Chybalo mi to travit cas s mojim Isidorom. Musim si spravit viac casu na jazdenie. Novorocne predsavzatie! Peknu nedelu vam vsetkym!







































No comments:

Post a Comment