Sunday, December 25, 2016

Me and my dog Micho in France


Since I decided to get a little puppy my days here in France have been much brighter. It's amazing how a little dog can make your life all of sudden so much sunnier. He was just a cute little ball of hair  when I first saw him, shaking and scared of the unknown when he left his mum.  Now we are best friends and it's hard for me to imagine my life without him. He became a part of me , my quiet little companion. The walks are all of a sudden a happy thing to do even in the rain and the return back home is always happy.He won my heart with his loving personality the first day I met him.💜

Odkedy som sa rozhodla zadovazit si steniatko moje dni tu vo Francuzsku boli ovela krajsie. Je to neuveritelne ako vam moze male psica rozjasnit zivot.Bol len gulka chlpov ked som ho prvy krat videla, triasol sa a bal sa nepoznaneho ked opustil mamu.Teraz sme najlepsi kamarati a je pre mna tazke predstavit si zivot bez neho.Stal sa mojou sucastou, moj maly tichy spolocnik. Prechadzky su odrazu radostnou cinnostou aj v dazdi a navrat domov je vzdy stastny.Ziskal si moje srdce jeho milujucou povahou uz hned v prvy den ked som ho stretla.💜



2 comments: